Klageportal

Kunderne kan indbringe klager vedrørende tvister med forsyningen for Center for klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Klagen skal rettes til Mæglingsteamet for Forbrugerklager/Forbrugerklagenævnet via klageportalen for Nævnenes Hus. For adgang til portalen aktiver linket ”Klageportal for Nævnenes Hus”.

Denne klageadgang er fastsat i forbrugerklagelovens kapitel 5 om mediation. Kan der ikke findes en mindelig løsning ved mediation, kan der dernæst klages til Forbrugerklagenævnet. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen kan fastsætte beløbsmæssige over- og undergrænser m.v. for størrelsen af det omtvistede beløb som betingelse for indbringelse af klager. 

Læs nærmere herom på www.forbrug.dk, hvor du også kan læse om betingelser og gebyr for at klage.

 

Billede
Jeg vil klage