Fejl i forbindelse med 2. aconto

Der er desværre sket en systemfejl, så du har fået et forkert bilag i forbindelse med, at du har modtaget 2. aconto.

 

Det beløb som fremgår af din betalingsservice eller girokort er korrekt. Så hvis du ikke gør noget, betaler du hverken for meget eller for lidt.

 

Ønsker du det rigtige bilag så send os en mail med din adresse på mailadressen info@aquadjurs.dk eller via vores hjemmeside www.aquadjurs.dk under fanen kontakt.

Husk at oplyse den adresse du ejer i Norddjurs Kommune.
Undlad venligst at sende mailen fra din Eboks da det forlænger ekspiditionstiden, vi kan nemlig ikke besvare mailen og derfor bliver vi nødt til at sende bilaget med posten.

 

Du er selvfølgelig også velkommen til at ringe til os. Åbningstiderne på telefon er fra mandag til fredag kl. 8.30 til kl. 12.00.

 

I februar 2021 vil du modtage en opgørelse over dit reelle forbrug i 2020.

 

Vores IT leverandør har sikret at fejlen ikke kan ske igen, og Datatilsynet er underrettet.

 

Vi beklager fejlen.